Najnowsze Wpisy

Dlaczego?? Komentarze (0)
22. lipca 2003 23:17:00
linkologia.pl spis.pl

Znowu to samo ,dlaczego musze zaczynac od nowa?? Chialem zrobić sobie przerwe od bloga a tu a wchodze ponownie iii nic pustka...Nootki zostaly skasowane tyle wspomnien tylee ciekawych chwil ... moze tak mialo byc?
Zalozylem nowego nicka i coz zaczne od nowa...
Coi ktorzy mnie nie znaja to mówie to ja Tomek ,mam 15 latek i mieszkam w Wawce..Cos jeszcze reszta wyjdzie w praniu.. :) ? Cos o samej Warszawie chialoby sie owiedziec ze to miasto czasem przytlacza ,trzeba nie lada dyscypliny ay w nim zyc ,1 oosb a wros nich moze ktos odpwiedni dla mnie ehhh...
Spotkalem dzis w sklepie chlopaka,blondyn z fajna fryzura ,super ubrany,hmn z jego twarzy mozna bylo wyczytac ten niezwykly charakter.. jednym slowem on  mial to cos tylko coz  tego... co z tegoo ... jak ja  nigdy nie znajde kogos kto by mnie pokochall.. :

tomek15 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kucu | vampireprincessmiyu | sweetcat | yellosss | ikarol | Mailing